Mi, nők – Szexualitás
A Mi, nők projektnek három kiadványa van: Párkapcsolat, Szexualitás, Orvosi vizsgálatok. A kiadványok segítenek abban, hogy jobban megismerd saját magad. Ebben...
A Mi, nők projektnek három kiadványa van: Párkapcsolat, Szexualitás, Orvosi vizsgálatok. A kiadványok segítenek abban, hogy jobban megismerd saját magad. Ebben...
A Mi, nők projektnek három kiadványa van: Párkapcsolat, Szexualitás, Orvosi vizsgálatok. A kiadványok segítenek abban, hogy jobban megismerd önmagad. Ebben a...
A Mi, nők projektnek három kiadványa van: Párkapcsolat, Szexualitás, Orvosi vizsgálatok. A kiadványok segítenek abban, hogy jobban megismerje saját magát. Ebben...
Egészségfüzet könnyen érthetően, a Susan G. Komen for the Cure 2009-ben készült emlő-önvizsgálati útmutatója alapján....
A munkafüzet feladatait a Hajlék Alapítvány lakóotthon lakói készítették....
"Ez a füzet abban segít Neked, hogy megszervezd a napodat. Fontos, hogy előre tudd, mit fogsz csinálni aznap. Mindenkinek van napirendje. A...
Az én hangom, az én döntésem Könnyen érthető kiadványok a pénzről, a jogról, a támogatott döntéshozatalról, a bántalmazásról...
Az európai választásokról szóló eredeti kiadványt az Inclusion Europe készítette....
Tudom mit akarok! Azt vásárolok, amit akarok! (adaptáció: Farkasné Gönczi Rita, Kovács Melinda), 2007. Könnyen érthető formában, eredetileg angol nyelven,...
Portré című fotóalbumunk fekete-fehér képeken keresztül segít, hogy új nézőpontból tekinthessünk az értelmi fogyatékos emberekre....
A könyv napló formában mutatja be, hogyan lehet egy Down szindrómás gyermekkel együtt élni örömben és bánatban...
Egy tábori beszámolót tarthat kezében az olvasó, mely egészen Amerikáig repíti....