Archive

  • Összes
  • Applikáció
  • ÉFOÉSZ
  • Egyéb
  • Európai Parlamenti választások
  • Göllesz Viktor díj
  • Göllesz Viktor ösztöndíj
  • Gond-viselés
  • Helyi szervezetek
  • Hirdetés
  • Inclusion Europe
  • Infokommunikáció
  • KMRKE
  • Könnyen érthető kommunikáció
  • Koronavírus
  • Önálló életvitel
  • Önálló Életviteli Centrum
  • Önérvényesítés
  • Önérvényesítő
  • Otthonápolás
  • Sérült Gyermekek Napja
  • Szivárványország Napköziotthon
  • Támogatás
  • Választójog
  • Választójogot mindenkinek!

A Mi, nők projektnek három kiadványa van: Párkapcsolat, Szexualitás, Orvosi vizsgálatok. A kiadványok segítenek abban, hogy jobban megismerd saját magad. Ebben...

A Mi, nők projektnek három kiadványa van: Párkapcsolat, Szexualitás, Orvosi vizsgálatok. A kiadványok segítenek abban, hogy jobban megismerd önmagad. Ebben a...

A Mi, nők projektnek három kiadványa van: Párkapcsolat, Szexualitás, Orvosi vizsgálatok. A kiadványok segítenek abban, hogy jobban megismerje saját magát. Ebben...

Egészségfüzet könnyen érthetően, a Susan G. Komen for the Cure 2009-ben készült emlő-önvizsgálati útmutatója alapján....

Képzési tájékoztató fogyatékos személyek számára...

"Ez a füzet abban segít Neked, hogy megszervezd a napodat. Fontos, hogy előre tudd, mit fogsz csinálni aznap. Mindenkinek van napirendje. A...

Az én hangom, az én döntésem Könnyen érthető kiadványok a pénzről, a jogról, a támogatott döntéshozatalról, a bántalmazásról...

Tudom mit akarok! Azt vásárolok, amit akarok! (adaptáció: Farkasné Gönczi Rita, Kovács Melinda), 2007. Könnyen érthető formában, eredetileg angol nyelven,...

Portré című fotóalbumunk fekete-fehér képeken keresztül segít, hogy új nézőpontból tekinthessünk az értelmi fogyatékos emberekre....

A könyv napló formában mutatja be, hogyan lehet egy Down szindrómás gyermekkel együtt élni örömben és bánatban...

Egy tábori beszámolót tarthat kezében az olvasó, mely egészen Amerikáig repíti....