Könnyen érthető cikk a koronavírusról 13 – 2020. április 6.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 13 – 2020. április 6.

Tölts le, olvasd el!

Tölts le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
Az ÉFOÉSZ honlapján
és a Facebook oldalunkon
minden hétköznap megjelenik
egy könnyen érthető összefoglaló
a friss hírekről,
információkról.

A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.
Eddig ezt a vírust nem ismertük.
beteg_emberekBővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

Jelenleg
Magyarországon
több,
mint 700
igazoltan koronavírusos
emberről tudunk.
Egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
ripVárható,
hogy egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Valószínűleg
sokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.
Sajnos több lett az elhunytak száma is:
már 38 ember halt bele a koronavírusba.

A legtöbb fertőzés
a fővárosban
terkepBudapesten,
és Pest megyében van.
Minden megyében van
fertőzött ember.

Fontos tudni,
hogy a koronavírusnak
nem mindig vannak tünetei.
Van,
aki jól érzi magát,
mégis fertőző.
Ezért fontos,
hogy aki teheti
kiralynomaradjon otthon!
Ezzel megállíthatjuk
a koronavírus terjedését.

18 év után először
beszédet mondott
az angol királynő.
Arról beszélt,
hogy aki teheti,
maradjon otthon.

Te is segíts másokon!
Maradj otthon!
eü_dolgozokCsak akkor menj ki a lakásból,
ha nagyon fontos dolgod van!
Kilenc és dél közt
csak akkor menj ügyeket intézni,
ha elmúltál 65 éves!

Így segíthetsz megállítani a vírus terjedését.

A királynő beszédében
azt is elmondta,
hogy köszöni
az egészségügyi dolgozók munkáját.
Ők nem tehetik meg,
orban_viktorhogy otthon maradnak.
Nekik muszáj dolgozniuk,
hogy segítsenek az embereken.

Magyarország Kormánya
is hálás az egészségügyi dolgozóknak.
Orbán Viktor
Magyarország miniszterelnöke
500 ezer forint jutalmat ad
az egészségügyi dolgozóknak,
még ebben az évben.
Így köszöni meg nekik
taps_2a sok munkát
ebben a nehéz helyzetben

Te is megköszönheted
az egészségügyi dolgozóknak
a kemény munkát.
Minden este
8 órakor
állj ki
az erkélyre,
vagy állj oda
az ablakhoz,
tapsés tapsolj!
Az emberek Magyarországon
így köszönik meg
az egészségügyi dolgozók munkáját.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
hogy maradj otthon!
maradj otthon
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
Gyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.