Könnyen érthető cikk a koronavírusról 23 – 2020. április 22.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 23 – 2020. április 22.

Töltsd le, olvasd el!

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
2168 koronavírusos emberről tudunk.
Már 225 ember halt bele a koronavírusba
és már 295 ember gyógyult meg
a fertőzésből.magyar_adatok_0422

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


autoban_maszkkaracsony gergelyFriss hírek

Karácsony Gergely,
Budapest főpolgármestere
azt mondta,
hogy hétfőtől
Budapesten
bizonyos helyeken
kötelező lesz maszkot viselni.

Ilyen helyek például:
– az üzletek
– a bevásárlóközpontok
– a tömegközlekedési eszközök
maszkos– piacok
– taxik

A koronavírus
az ember orrából
és szájából származó
apró cseppeken keresztül terjed
emberről emberre.
Az arc eltakarása abban segít,
hogy a koronavírus ne terjedjen tovább.

make_maskHa nincs maszkod,
akkor az is jó,
ha eltakarod a szádat
és az orrodat egy sállal.
Azoknak pedig,
akik készíteni szeretnének
maguknak maszkot,
mutatunk egy videót arról,
hogyan tudnak készíteni
egyszerűen:
Itt nézheted meg a videót!


Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
info2_végea koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.