
Könnyen érthető cikk a koronavírusról 23 – 2020. április 22.
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
2168 koronavírusos emberről tudunk.
Már 225 ember halt bele a koronavírusba
és már 295 ember gyógyult meg
a fertőzésből.Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.

Friss hírek
Karácsony Gergely,
Budapest főpolgármestere
azt mondta,
hogy hétfőtől
Budapesten
bizonyos helyeken
kötelező lesz maszkot viselni.
Ilyen helyek például:
– az üzletek
– a bevásárlóközpontok
– a tömegközlekedési eszközök
– piacok
– taxik
A koronavírus
az ember orrából
és szájából származó
apró cseppeken keresztül terjed
emberről emberre.
Az arc eltakarása abban segít,
hogy a koronavírus ne terjedjen tovább.
Ha nincs maszkod,
akkor az is jó,
ha eltakarod a szádat
és az orrodat egy sállal.
Azoknak pedig,
akik készíteni szeretnének
maguknak maszkot,
mutatunk egy videót arról,
hogyan tudnak készíteni
egyszerűen:
Itt nézheted meg a videót!
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?
Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.