
Könnyen érthető cikk a koronavírusról 24 – 2020. április 23.
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
2284 koronavírusos emberről tudunk.
Már 239 ember halt bele a koronavírusba
és már 390 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.

Friss hírek
Ahogy tegnap is megírtuk
Budapesten
jövő hétfőtől:
– az üzletekben
– a bevásárlóközpontokban
– a tömegközlekedési eszközökön
– piacokon
– taxikban
kötelező lesz maszkot viselni.
Azért,
hogy mindenkinek legyen maszkja,
Budapesten sok helyen
ingyen osztanak maszkokat.
Más városokban is szigorítások vannak.
Mától Miskolcon is kötelező
szájmaszkot vagy kendőt hordani
a tömegközlekedésen.
Az arc eltakarása abban segít,
hogy a koronavírus ne terjedjen tovább.
Figyeld a híreket,
hogy a te lakóhelyeden
mik a pontos szabályok!
Folyamatosan érkeznek külföldről Magyarországra
a védőeszközök.
Például:
– maszkok,
– védőkesztyűk,
– védőruhák.
Tegnap is rengeteg maszkot
osztottak ki a kórházakban.
Sajnos egyre több
kórházi dolgozó fertőződik meg a vírussal.
Tízből egy fertőzött ember
kórházban dolgozik.
Nem csak a kórházi dolgozók
vannak kitéve a vírusnak.
Az elmúlt hetekben
erre több példát láttunk.
Például:
– Nagyon sok idősotthonban
elterjedt a vírus.
– Egy budapesti hajléktalanszállón
is többen megbetegedtek.
Az ott élő emberek és dolgozók
nagyobb veszélyben vannak,
mint mások.
Sok olyan szakma van,
akiknek sokat köszönhetünk
a járvány elleni küzdelemben.
Ilyenek a kórházi dolgozók.
De sok más szakma dolgozói is.
Például a:
– a bolti eladók
– a szociális munkások
– a mentősök
– a rendőrök
és még nagyon sokan.
Ha szeretnéd megköszönni a munkájukat
állj ki az ablakba vagy a teraszra
este 8-kor
és tapsold meg őket.
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.