Könnyen érthető cikk a koronavírusról 24 – 2020. április 23.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 24 – 2020. április 23.

Töltsd le, olvasd el!

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
2284 koronavírusos emberről tudunk.
Már 239 ember halt bele a koronavírusba
és már 390 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
magyar_adatok_0423

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


maszkosztas2wear_maskFriss hírek

Ahogy tegnap is megírtuk
Budapesten
jövő hétfőtől:
– az üzletekben
– a bevásárlóközpontokban
– a tömegközlekedési eszközökön
– piacokon
– taxikban
kötelező lesz maszkot viselni.

miskolcAzért,
hogy mindenkinek legyen maszkja,
Budapesten sok helyen
ingyen osztanak maszkokat.

Más városokban is szigorítások vannak.
Mától Miskolcon is kötelező
szájmaszkot vagy kendőt hordani
a tömegközlekedésen.
Az arc eltakarása abban segít,
hogy a koronavírus ne terjedjen tovább.

koszonjukFigyeld a híreket,
hogy a te lakóhelyeden
mik a pontos szabályok!

Folyamatosan érkeznek külföldről Magyarországra
a védőeszközök.

Például:
– maszkok,
– védőkesztyűk,
– védőruhák.

Tegnap is rengeteg maszkot
idosek_otthonaosztottak ki a kórházakban.

Sajnos egyre több
kórházi dolgozó fertőződik meg a vírussal.
Tízből egy fertőzött ember
kórházban dolgozik.

Nem csak a kórházi dolgozók
vannak kitéve a vírusnak.
Az elmúlt hetekben
erre több példát láttunk.

Például:
hajlektalan-szallo3– Nagyon sok idősotthonban
elterjedt a vírus.
– Egy budapesti hajléktalanszállón
is többen megbetegedtek.

Az ott élő emberek és dolgozók
nagyobb veszélyben vannak,
mint mások.

Sok olyan szakma van,
doki_rendor_2akiknek sokat köszönhetünk
a járvány elleni küzdelemben.
Ilyenek a kórházi dolgozók.
De sok más szakma dolgozói is.

Például a:
– a bolti eladók
– a szociális munkások
– a mentősök
– a rendőrök
és még nagyon sokan.

boltosok_4
taps

Ha szeretnéd megköszönni a munkájukat
állj ki az ablakba vagy a teraszra
este 8-kor
és tapsold meg őket.


Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
info2_végea koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.