Könnyen érthető cikk a koronavírusról 25 – 2020. április 24.

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
2383 koronavírusos emberről tudunk.
Már 250 ember halt bele a koronavírusba
és már 401 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
Ahogy már megírtuk
Budapesten
jövő hétfőtől:
– az üzletekben
– a bevásárlóközpontokban
– a tömegközlekedési eszközökön
– piacokon
– taxikban
kötelező lesz maszkot viselni.
Azért,
hogy mindenkinek legyen maszkja,
Budapesten sok helyen
ingyen osztanak maszkokat.
Szakemberek szerint
a koronavírus járvány
jövő vasárnap kezd el tetőzni.
Orbán Viktor
Magyarország miniszterelnöke
tegnap elmondta,
hogy új kijárási szabályok
lesznek majd jövő hétvégétől.
Európa más országaiban
enyhítenek a korlátozásokon.
Ez azért van,
mert ők már túl vannak
a koronavírus járvány
csúcsán.
Ilyen ország
például Horvátország.
Horvátországban
hétfőtől kinyithatnak a kisebb üzletek,
könyvtárak.
Májustól
miséket is lehet tartani,
és kinyithatnak az óvodák is.
Ahhoz,
hogy Magyarország is
enyhíteni tudjon a korlátozásokon,
fontos,
hogy mindenki betartsa a szabályokat.
Maradj otthon!
Moss kezet!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Tartsd a távolságot más emberektől!
Viselj maszkot!
Csak együtt állíthatjuk meg
a koronavírus terjedését.
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

Mit tegyek,