Könnyen érthető cikk a koronavírusról 25 – 2020. április 24.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 25 – 2020. április 24.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
2383 koronavírusos emberről tudunk.
Már 250 ember halt bele a koronavírusba
és már 401 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
magyar_adatok_0424

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


bolt_maszkFriss hírek

Ahogy már megírtuk
Budapesten
jövő hétfőtől:
– az üzletekben
– a bevásárlóközpontokban
– a tömegközlekedési eszközökön
– piacokon
– taxikban
kötelező lesz maszkot viselni.

helyes_maszk_viselesAzért,
hogy mindenkinek legyen maszkja,
Budapesten sok helyen
ingyen osztanak maszkokat.

Szakemberek szerint
a koronavírus járvány
jövő vasárnap kezd el tetőzni.

Orbán Viktor
Magyarország miniszterelnöke
tegnap elmondta,
orban_viktor_3hogy új kijárási szabályok
lesznek majd jövő hétvégétől.

Európa más országaiban
enyhítenek a korlátozásokon.
Ez azért van,
mert ők már túl vannak
a koronavírus járvány
csúcsán.

Ilyen ország
horvatorszagpéldául Horvátország.
Horvátországban
hétfőtől kinyithatnak a kisebb üzletek,
könyvtárak.
Májustól
miséket is lehet tartani,
és kinyithatnak az óvodák is.

Ahhoz,
hogy Magyarország is
ovodaenyhíteni tudjon a korlátozásokon,
fontos,
hogy mindenki betartsa a szabályokat.

Maradj otthon!
Moss kezet!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Tartsd a távolságot más emberektől!
Viselj maszkot!
Csak együtt állíthatjuk meg
a koronavírus terjedését.


info_vége_0424Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.