Könnyen érthető cikk a koronavírusról 27 – 2020. április 28.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 27 – 2020. április 28.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
2649 koronavírusos emberről tudunk.
Már 291 ember halt bele a koronavírusba
és már 516 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0429

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


maszkot_viselniFriss hírek

Hétfőtől Budapesten
sok helyen kötelező maszkot viselni.
Vannak olyan helyek is,
ahol kérik,
hogy viseljünk maszkot.
Például a postán
és a gyógyszertárakban.

Több olyan ország is van,
postaahol az utcára is csak maszkban lehet kimenni.

Magyarország más településeken is
változtak a szabályok.
Például Miskolcon is
csak maszkban lehet utazni
a tömegközlekedésen.

Mindig figyeld a híreket,
hogy tudd,
a te lakhelyeden
fontos_a_maszkmilyen szabályok vannak!

Miért fontos a maszk viselés?

A koronavírus
az ember orrából
és szájából származó
apró cseppeken keresztül terjed.
Az arc eltakarása abban segít,
hogy a koronavírus ne terjedjen tovább.

Ha nincs maszkod,
muller_ceciliaakkor az is jó,
ha eltakarod a szádat
és az orrodat egy sállal.
Otthon is készíthetsz
magadnak maszkot.

Mire figyelj, amikor maszkot hordasz?

Müller Cecília
Magyarország tisztifőorvosa
tegnap azt mondta,
maszk_szabalyokhogy ezekre figyelj,
amikor maszkot hordasz:
a maszk felvétele
és levétele előtt
moss alaposan kezet,
amikor maszk van rajtad,
ne nyúlj az arcodhoz
a maszk takarja el
az orrodat és a szádat is,
a maszk legyen szorosan az arcodon,
a felrakás után ne nyúlj az arcodhoz.

helyes_maszk_lin


info_vége_0424Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.