Könnyen érthető cikk a koronavírusról 28 – 2020. április 29.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 28 – 2020. április 29.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
2727 koronavírusos emberről tudunk.
Már 300 ember halt bele a koronavírusba
és már 536 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0429

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


kormany_operativFriss hírek

A kormány
a mai napon tárgyal arról,
hogy enyhítsék-e
a jelenlegi járványügyi korlátozásokat.
Valószínűleg holnap fogják
bejelenteni a tárgyalások eredményét.

Nem lehet biztosan tudni,
hogy mit dönt majd a kormány.
kinti_kavezoHa úgy döntenek,
hogy enyhítenek a korlátozásokon,
akkor sok hely újra kinyithat.
Kinyithatnak például
azok az éttermek,
ahol van nyitott terasz.
Aztán lassan,
fokozatosan
egyre több hely nyithat ki újra.
Ehhez az kell,
maszkhogy addig is,
mindenki betartsa a szabályokat,
amiket a kormány hozott.

Vasárnaptól tetőzik
a koronavírus járvány.
Nem tudhatjuk előre,
hogy ez az időszak
meddig fog tartani.
Figyelni kell a híreket,
hogy tájékozottak legyünk.

hírek_görbe


info_vége_0424Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.