Könnyen érthető cikk a koronavírusról 31 – 2020. május 05.
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
3065 koronavírusos emberről tudunk.
Már 363 ember halt bele a koronavírusba
és már 709 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
A vidéki településeken
már nincsen kijárási korlátozás.
A kormány célja,
hogy lassan,
fokozatosan
újraindítsák az életet.
A legtöbb embernek
már nagyon nehéz a bezártság
és a vállalatok is nagyon nehezen tudnak
életben maradni.
Vidéken tegnap már
sokan mentek el kávézni, ebédelni,
ami a vendéglátóhelyeknek is jó,
mert van bevételük.
Fontos tudni,
hogy ettől még nincs vége
a koronavírus járványnak.
Budapesten és Pest megyében
kijárási korlátozás van.
Itt azért maradtak meg a korlátozások,
mert itt van a legtöbb fertőzött ember
az országban.
Fejér megyében,
Komárom-Esztergom megyében
és Zala megyében is
sokan fertőződtek meg
a lakosság számához képest.
Sokan vitatják,
hogy miért csak Budapesten és Pest megyében
maradtak meg a korlátozások.
Senkinek nincsenek pontos információi.
Nem tudjuk, hogy a döntéseknek
pontosan milyen következményei lesznek,
mert ilyen helyzetben még nem volt Magyarország.
Ezért nagyon nehéz dönteni!
De a Kormánynak döntenie kell.
A következő hetekben meg fogjuk látni,
hogyan alakul a vírus terjedése
a korlátozások megszüntetése után.
Figyeld, hogy a te lakóhelyeden
milyen szabályok vannak!

Tegnap elkezdődtek
az érettségi vizsgák.
Ma matematikából érettségiznek a diákok.
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.


Mit tegyek,