Könnyen érthető cikk a koronavírusról 32 – 2020. május 06.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 32 – 2020. május 06.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3111 koronavírusos emberről tudunk.
Már 373 ember halt bele a koronavírusba
és már 759 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0506

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


Müller-CecíliaFriss hírek

Tegnap
Müller Cecília
az országos tisztifőorvos
azt mondta,
hogy a koronavírus járvány
most valószínűleg
lassan elkezd enyhülni.

Szakértők szerint,
lappangasa koronavírus járvány
május 3-án érte el a csúcspontját.
Ezt nem tudhatjuk még biztosan.
Május 17-e körül tudják megmondani biztosan,
hogy valóban így volt-e.

Hétfőtől részben újraindult
az orvosi ellátás.
Már nem csak a sürgős eseteket látják el,
de még mindig nem olyan az ellátás,
mint a járvány előtt volt.
haziorvosi_telefonHa orvoshoz kell menned,
először telefonálj oda!
Így elkerülheted a sok
vagy felesleges várakozást.

A mai napon
szigorú szabályok betartása mellett
történelemből írtak
érettségi vizsgát
a végzős diákok.

tori_erettsegi


info_vége_0424Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.