Könnyen érthető cikk a koronavírusról 32 – 2020. május 06.
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
3111 koronavírusos emberről tudunk.
Már 373 ember halt bele a koronavírusba
és már 759 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
Tegnap
Müller Cecília
az országos tisztifőorvos
azt mondta,
hogy a koronavírus járvány
most valószínűleg
lassan elkezd enyhülni.
Szakértők szerint,
a koronavírus járvány
május 3-án érte el a csúcspontját.
Ezt nem tudhatjuk még biztosan.
Május 17-e körül tudják megmondani biztosan,
hogy valóban így volt-e.
Hétfőtől részben újraindult
az orvosi ellátás.
Már nem csak a sürgős eseteket látják el,
de még mindig nem olyan az ellátás,
mint a járvány előtt volt.
Ha orvoshoz kell menned,
először telefonálj oda!
Így elkerülheted a sok
vagy felesleges várakozást.
A mai napon
szigorú szabályok betartása mellett
történelemből írtak
érettségi vizsgát
a végzős diákok.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.


Mit tegyek,