Könnyen érthető cikk a koronavírusról 36 – 2020. május 12.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 36 – 2020. május 12.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3313 koronavírusos emberről tudunk.
Már 425 ember halt bele a koronavírusba
és már 1007 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0512

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


csökkeno_szamFriss hírek

A legfrissebb magyarországi adatokból
az látszik,
hogy csökken
az aktív fertőzések száma.
Ez azt jelenti,
hogy csökken azoknak a száma,
akik éppen most betegek az országban.
A hétvégén csökkent az új fertőzöttek száma is.
johirEz azt jelenti,
hogy egyszerre kevesebben betegedtek meg,
mint eddig.

Ezek jó hírek,
de nem jelenti azt,
hogy túl vagyunk a járványon.

Müller Cecília
az országos tisztifőorvos
tegnap azt mondta,
müller-1hogy a koronavírus fertőzés
halálos áldozatainak
mind volt valami más,
súlyosabb betegsége is.
A legtöbb elhunyt ember
idősebb volt,
mint 65 év.

Fiatalok is elkapták
a koronavírus fertőzést:
67 olyan betegről tudunk,
idos_fiatalaki fiatalabb,
mint 19 éves.

A legtöbb fertőzött továbbra is
Budapesten,
Pest megyében,
Fejér megyében
illetve Zala megyében van.

A kormány szerdán
tárgyalja meg,
hogy lazítsanak-e
terkep0512a budapesti
és pest megyei szabályokon.

Müller Cecília
azt is elmondta,
hogy Magyarország
alacsonyan tudta tartani
a fertőzöttek számát.
Azt mondta,
ez mindannyiunk közös sikere,
mert a magyarok
maszknagyon szigorúan betartották
a szabályokat.

Ahhoz,
hogy a fertőzöttek száma tovább csökkenjen,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Csak akkor hagyd el az otthonod,
ha nagyon muszáj!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.