Könnyen érthető cikk a koronavírusról 41 – 2020. május 19.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 41 – 2020. május 19.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3556 koronavírusos emberről tudunk.
Már 467 ember halt bele a koronavírusba
és már 1412 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0519

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


parkokteraszokFriss hírek

Az egész országban
feloldották a kijárási korlátozásokat.
Budapesten az emberek
kezdenek visszatérni a mindennapi életükhöz.
Sokan kávézók és éttermek teraszán,
sokan a játszótereken és parkokban
töltötték a napot.
Most a koronavírus járvány
franciaorszagnémetországúj szakaszába léptünk.

Sok országban hasonlóan döntöttek
a kormányok.
Sok helyen,
ahol feloldották a kijárási korlátozásokat.
például
– Németországban
– és Franciaországban
újra elkezdett megnőni az újonnan
fertőzöttek száma.

nott_fertozottekAz elmúlt napokban
Magyarországon is nagyon lassan,
de újra nőtt a fertőzött emberek száma.

Kínában,
a járvány második hullámára készülnek.
Ez azt jelenti,
hogy arra készülnek,
hogy újra sok ember megfertőződhet.
kína2Ezt nem tudhatjuk biztosan.
Azt tudjuk,
hogy a járvány nagyon sok
embert megbetegített
és nagyon rosszat tett
az országok gazdaságnak is.

Egy második járvány hullámnak
Magyarországon is van esélye.
Ezt szeretnénk elkerülni.
Emiatt fontos,
alacsony_atfertozotthogy elővigyázatosak legyünk.

Tegnap mutatták be
az országos koronavírus járvány kutatásának
eredményeit.

Az eredmények alapján
azt látták,
hogy Magyarországon
nagyon alacsony volt a fertőzöttek száma.
Ez jó hír,
a szakértők mégis óvatosságra intenek minket.
Folyamatosan figyelik
a járvány alakulását
és ezek alapján
fogják meghozni a következő döntéseket.

kezmosasAhhoz,
hogy ne legyenek újabb megfertőződések,
és ne alakuljon ki egy újabb járvány hullám,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat:
– Viselj maszkot!
– Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
– Moss gyakran és alaposan kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.