Könnyen érthető cikk a koronavírusról 41 – 2020. május 19.

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
3556 koronavírusos emberről tudunk.
Már 467 ember halt bele a koronavírusba
és már 1412 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.

Friss hírek
Az egész országban
feloldották a kijárási korlátozásokat.
Budapesten az emberek
kezdenek visszatérni a mindennapi életükhöz.
Sokan kávézók és éttermek teraszán,
sokan a játszótereken és parkokban
töltötték a napot.
Most a koronavírus járvány

új szakaszába léptünk.
Sok országban hasonlóan döntöttek
a kormányok.
Sok helyen,
ahol feloldották a kijárási korlátozásokat.
például
– Németországban
– és Franciaországban
újra elkezdett megnőni az újonnan
fertőzöttek száma.
Az elmúlt napokban
Magyarországon is nagyon lassan,
de újra nőtt a fertőzött emberek száma.
Kínában,
a járvány második hullámára készülnek.
Ez azt jelenti,
hogy arra készülnek,
hogy újra sok ember megfertőződhet.
Ezt nem tudhatjuk biztosan.
Azt tudjuk,
hogy a járvány nagyon sok
embert megbetegített
és nagyon rosszat tett
az országok gazdaságnak is.
Egy második járvány hullámnak
Magyarországon is van esélye.
Ezt szeretnénk elkerülni.
Emiatt fontos,
hogy elővigyázatosak legyünk.
Tegnap mutatták be
az országos koronavírus járvány kutatásának
eredményeit.
Az eredmények alapján
azt látták,
hogy Magyarországon
nagyon alacsony volt a fertőzöttek száma.
Ez jó hír,
a szakértők mégis óvatosságra intenek minket.
Folyamatosan figyelik
a járvány alakulását
és ezek alapján
fogják meghozni a következő döntéseket.
Ahhoz,
hogy ne legyenek újabb megfertőződések,
és ne alakuljon ki egy újabb járvány hullám,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat:
– Viselj maszkot!
– Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
– Moss gyakran és alaposan kezet!
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

hogy ne kapjam el