Könnyen érthető cikk a koronavírusról 43 – 2020. május 21.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 43 – 2020. május 21.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3641 koronavírusos emberről tudunk.
Már 473 ember halt bele a koronavírusba
és már 1509 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0521

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


növekvőFriss hírek

Mára egy kicsit emelkedett
a koronavírussal fertőzött emberek
száma.
Ez természetes.
Mégis az aktív betegek száma csökkent.
Ez azt jelenti,
hogy többen gyógyultak meg,
mint ahányan újonnan betegedtek meg.
gyogyult_fertozottEz jó hír.
Ez azt jelenti,
hogy alacsony a járványveszély.

A legtöbb fertőzött továbbra is
Budapesten és a környéki megyékben van:
– Pest
– Komárom-Esztergom
– és Fejér megyében.
Magas még a fertőzöttek száma
ezen kívül
minden_harmadikZala megyében.
Minden harmadik fertőzött embert kell
kórházban ápolni.

Tegnap a kormány azt a döntés hozta,
hogy újra kinyithatnak a:
– bölcsődék
– óvodák
– iskolák.

suli_nyitas_2A bölcsődék és óvodák
jövő hétfőn,
május 25-én nyitnak
vidéken,
és június 2-án
Budapesten.

Június 2-ától
kinyitnak az iskolák is.
A tanulók bejárhatnak az iskolákba
suli_on-off-endtalálkozni a tanárokkal,
de megmarad
a járvány alatt használt
digitális oktatási módszer.
Ez azt jelenti,
hogy a tananyagot
interneten kapják meg a tanulók.

Az iskolai tanév hossza
nem változik.
ottalvos_0516A tanévnek a szokásos időben,
június 15-én lesz vége.

Döntés született
az ottalvós nyári táborokkal
kapcsolatban is.
Június 16-a után,
a napközi és az ottalvós táborokat
is meg lehet tartani.
Persze szabályok betartásával.
biztonsagAz erre vonatkozó szabályokat
még nem mutatta be a kormány.

Ne felejtsd el!
Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.



write my essay