
Könnyen érthető cikk a koronavírusról 43 – 2020. május 21.
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
3641 koronavírusos emberről tudunk.
Már 473 ember halt bele a koronavírusba
és már 1509 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
Mára egy kicsit emelkedett
a koronavírussal fertőzött emberek
száma.
Ez természetes.
Mégis az aktív betegek száma csökkent.
Ez azt jelenti,
hogy többen gyógyultak meg,
mint ahányan újonnan betegedtek meg.
Ez jó hír.
Ez azt jelenti,
hogy alacsony a járványveszély.
A legtöbb fertőzött továbbra is
Budapesten és a környéki megyékben van:
– Pest
– Komárom-Esztergom
– és Fejér megyében.
Magas még a fertőzöttek száma
ezen kívül
Zala megyében.
Minden harmadik fertőzött embert kell
kórházban ápolni.
Tegnap a kormány azt a döntés hozta,
hogy újra kinyithatnak a:
– bölcsődék
– óvodák
– iskolák.
A bölcsődék és óvodák
jövő hétfőn,
május 25-én nyitnak
vidéken,
és június 2-án
Budapesten.
Június 2-ától
kinyitnak az iskolák is.
A tanulók bejárhatnak az iskolákba
találkozni a tanárokkal,
de megmarad
a járvány alatt használt
digitális oktatási módszer.
Ez azt jelenti,
hogy a tananyagot
interneten kapják meg a tanulók.
Az iskolai tanév hossza
nem változik.
A tanévnek a szokásos időben,
június 15-én lesz vége.
Döntés született
az ottalvós nyári táborokkal
kapcsolatban is.
Június 16-a után,
a napközi és az ottalvós táborokat
is meg lehet tartani.
Persze szabályok betartásával.
Az erre vonatkozó szabályokat
még nem mutatta be a kormány.
Ne felejtsd el!
Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.