Könnyen érthető cikk a koronavírusról 44 – 2020. május 22.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 44 – 2020. május 22.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3678 koronavírusos emberről tudunk.
Már 476 ember halt bele a koronavírusba
és már 1587 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0522

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


letöltésFriss hírek

Egyre több ország nyitja meg
a határait.
Például csütörtök reggeltől
Románia és Magyarország között
az összes határátkelőhely megnyílt.

Müller Cecília
az országos tisztifőorvos szerint
csökken a koronavírus fertőzöttek száma.

targyalasHiába csökken a betegek száma,
a járványveszély még nem múlt el.
Magyarországon egyelőre
érvényben marad a kihirdetett veszélyhelyzet.
Ezt jövő héten újratárgyalják.

Az operatív törzs szerint
a koronavírus járvány ellen
eddig hatékonyan védekeztünk,
sikersikerült megakadályozni
a tömeges megbetegedéseket.

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.