Könnyen érthető cikk a koronavírusról 45 – 2020. május 25.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 45 – 2020. május 25.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3756 koronavírusos emberről tudunk.
Már 491 ember halt bele a koronavírusba
és már 1711 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0525

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


csökkeno_szamFriss hírek

Összesen 1565 aktív
koronavírusos fertőzött van az országban.
Ez csökkenés a tegnapi számhoz képest.
Ez azt jelenti,
hogy azok száma csökkent,
akik éppen most fertőzöttek a vírussal.

442 beteg van kórházban,
ebből 28 ember
lelegeztetovan lélegeztetőgépen.
Lélegeztetőgépre azok a betegek kerülnek,
akiknek nagyon súlyos az állapotuk.
Ők nem tudnak maguktól lélegezni.

Vidéken ma nyitnak
a bölcsődék és óvodák.
Budapesten pedig
jövő kedden,
június 2-án.

bolcsi_suliSzintén jövő kedden
nyitnak majd ki az iskolák is.
A tanulóknak nem lesz kötelező
bejárni az iskolákba,
a szülők eldönthetik,
hogy ezt szeretnék-e.
Megmarad
a járvány alatt használt
digitális oktatási módszer.
Ez azt jelenti,
hogy a tananyagot
junius_15interneten kapják meg a tanulók.

Az iskolai tanév hossza
nem változik.
A tanévnek a szokásos időben,
június 15-én lesz vége.

Azt egyelőre nem lehet tudni,
hogy a fogyatékossággal élő embereknek
szolgáltatást nyújtó intézmények
mikor nyithatnak ki újra.
jarvanyveszelyErről még nem döntött a kormány.

Ne felejtsd el,
hogy
a járványveszély még nem múlt el.
Magyarországon egyelőre
érvényben marad
a kihirdetett veszélyhelyzet.
Ezt ezen a héten újratárgyalják.

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Gyakran és alaposan moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.