
Könnyen érthető cikk a koronavírusról 45 – 2020. május 25.
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
3756 koronavírusos emberről tudunk.
Már 491 ember halt bele a koronavírusba
és már 1711 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
Összesen 1565 aktív
koronavírusos fertőzött van az országban.
Ez csökkenés a tegnapi számhoz képest.
Ez azt jelenti,
hogy azok száma csökkent,
akik éppen most fertőzöttek a vírussal.
442 beteg van kórházban,
ebből 28 ember
van lélegeztetőgépen.
Lélegeztetőgépre azok a betegek kerülnek,
akiknek nagyon súlyos az állapotuk.
Ők nem tudnak maguktól lélegezni.
Vidéken ma nyitnak
a bölcsődék és óvodák.
Budapesten pedig
jövő kedden,
június 2-án.
Szintén jövő kedden
nyitnak majd ki az iskolák is.
A tanulóknak nem lesz kötelező
bejárni az iskolákba,
a szülők eldönthetik,
hogy ezt szeretnék-e.
Megmarad
a járvány alatt használt
digitális oktatási módszer.
Ez azt jelenti,
hogy a tananyagot
interneten kapják meg a tanulók.
Az iskolai tanév hossza
nem változik.
A tanévnek a szokásos időben,
június 15-én lesz vége.
Azt egyelőre nem lehet tudni,
hogy a fogyatékossággal élő embereknek
szolgáltatást nyújtó intézmények
mikor nyithatnak ki újra.
Erről még nem döntött a kormány.
Ne felejtsd el,
hogy
a járványveszély még nem múlt el.
Magyarországon egyelőre
érvényben marad
a kihirdetett veszélyhelyzet.
Ezt ezen a héten újratárgyalják.
Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Gyakran és alaposan moss kezet!
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.