Könnyen érthető cikk a koronavírusról 49 – 2020. május 29.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 49 – 2020. május 29.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3841 koronavírusos emberről tudunk.
Már 517 ember halt bele a koronavírusba
és már 2024 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0529

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


etterem_tavolsagFriss hírek

Mától
a fővárosi cukrászdákban,
éttermekben,
vendéglátóhelyeken
a benti,
zárt részben is
leülhetnek az emberek.
colorado_cirkusz_pilisanyuFontos,
hogy ilyenkor is tartani kell
a másfél méter távolságot egymástól.

 

Megnyílhatnak a stadionok,
uszodák,
szabadtéri színpadok,
szabadtéri mozik,
és a cirkuszsátrak is.
nezoter2A nézőtéren a nézők
egymás közt három széket
ki kell hagyjanak.
Így biztosítják
a másfél méter távolságot az emberek között.

 

A mostani hétvége
setahárom napos lesz.
Sokan szeretnének elmenni
kirándulni,
sétálni,
étterembe.
Ezekre a helyekre már
el lehet menni.
Mielőtt elindulsz,
mindenképpen tájékozódj!
etterem_valasztasSok hely még nem nyitott ki.
Azt is érdemes megnézni,
hogy mennyire vannak sokan
például abban az étteremben,
ahova menni szeretnél.
Ha nagyon sokan vannak,
érdemes inkább másik éttermet választani.


bentlakasosA bentlakásos intézetekről

Fontosnak tartjuk,
hogy beszéljünk
a bentlakásos intézményekben élő
emberek helyzetéről.
Magyarország egész területén enyhítettek
a kijárási korlátozásokon.
Az intézményben élő
bentlakasos_finalértelmi fogyatékossággal élő emberek azonban
még mindig nem hagyhatják el
az intézmény területét.
A családtagok nem tudják látogatni őket.
Ha hazamennek,
nem mehetnek vissza az intézménybe.

 

bezartsagMindenkit megviselt a bezártság.
A családtagok hiánya.
Fontos, hogy ők is
kimozdulhassanak végre.
Találkozhassanak a szeretteikkel,
elmehessenek sétálni,
fagyizni.

 

szabalyok_finalA szabályok betartásával
számukra is lehet
biztonságos környezetet teremteni ehhez.

 

Ne feledd,
biztonsagfigyelemhogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.
A kormány hamarosan újratárgyalja,
hogy meddig tartson Magyarországon
a veszélyhelyzet.

 

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.