Könnyen érthető cikk a koronavírusról 51 – 2020. június 3.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 51 – 2020. június 3.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3931 koronavírusos emberről tudunk.
Már 534 ember halt bele a koronavírusba
és már 2190 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0603

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


oviFriss hírek

Hétfőtől újranyitottak
az iskolák
és az óvodák.

 

Az óvodákba
be lehet vinni a gyerekeket.
iskolaAz óvónők
ugyanúgy figyelnek rájuk,
mint a koronavírus járvány előtt.

 

Az iskolák
nem ugyanúgy működnek most,
mint a koronavírus járvány előtt.
A diákok bemehetnek.
tanar_segitA tanárok is bemennek az iskolákba.
Rendes tanórák nincsenek.
A diákok megbeszélést tarthatnak
a tanárokkal.
Segítséget kérhetnek,
ha valamit nem értenek.
Megpróbálhatnak javítani
az év végi jegyükön.

junius_15

Ez azért fontos,
mert az iskolai tanév
június 15-én véget ér.

 

A legtöbb iskolában ügyelet is lesz.
Ez azt jelenti,
hogy a diákokra
ugyeleta tanárok figyelnek napközben.
Ez azért fontos,
mert sok szülő
már visszamehetett dolgozni.
Nem tudnak otthon maradni
a gyerekekkel.

 

Csak kis csoportokban lehetnek együtt a diákok.
iskola_udvarNem szabad sokan egyszerre
egy teremben lenniük.
Az udvarra is úgy mehetnek ki,
hogy a kis csoportok egymást váltják.
Egyszerre nem lehet kinn sok tanuló az udvaron.

 

Most,
hogy lassan újraindul az ország,
mindenkit az érdekel,
hogy mi lesz a gazdasággal.
nehez_helyzetA koronavírus járvány miatt
nagyon sok ember veszítette el
a munkáját.

Sok vállalkozás tönkrement.
Sok a munkanélküli ember.
Az egész világot megviselte
a koronavírus járvány.
Az egész világon
sok munkahely szűnt meg.
nehez_helyzet_2Nehéz lesz a következő időszak.
Nehéz lesz az embereknek
újra munkába állni.
A vállalkozóknak újra beindítani
a vállalkozásukat.
Sajnos sokan lesznek,
akiknek nem is fog sikerülni.

 

megprpbalni_ujraNe feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.
A kormány ma újratárgyalja,
hogy meddig tartson Magyarországon
a veszélyhelyzet.

 

figyelemAhhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.