Könnyen érthető cikk a koronavírusról 53 – 2020. június 5.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 53 – 2020. június 5.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3970 koronavírusos emberről tudunk.
Már 542 ember halt bele a koronavírusba
és már 2245 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0605

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


mullerFriss hírek

Müller Cecília
az országos tisztifőorvos
tegnap azt mondta,
hogy a magyarországi koronavírus járvány
nyugvópontra érkezett.
Jelenleg naponta
több ember gyógyul fel a vírusból,
terkep0605mint ahányan elkapják azt.

 

A legtöbb fertőzött

  • Budapesten,
  • Pest megyében,
  • Fejér megyében,
  • és Komárom-Esztergom megyében van.

ideosek_otthona

latogatasi_tilalom

Korábban nagyon sok idősotthonban
terjedt a koronavírus.
Jó hír,
hogy az utóbbi héten
nem terjedt újabb intézményekben a vírus.

Ezekben az intézményekben
továbbra is látogatási tilalom van.

 

junius_20Tegnap a tisztifőorvos elmondta,
hogy a veszélyhelyzet megszüntetése után,
várhatóan június 20-ától
változnak majd a látogatási szabályok.
Ugyanez igaz a bentlakásos
fogyatékossággal élő embereket ellátó intézményekre is.

 

latogatoJúnius 20-a után lehet majd látogatni
az intézményekben lakókat,
de szigorú szabályok betartásával.

Például:

  • A látogatónak egészségesnek kell lenniük.
  • A látogatóknak maszkot kell viselniük

és tartaniuk kell a 2 méteres távolságot.

  • tavolsagegeszseges_emberHa egy ottlakó kórházban volt,

vagy most költözik az otthonba,
akkor negatív koronavírus teszttel kell rendelkeznie.
Ezek a szabályok azért fontosak,
hogy ne terjedjen el az intézményekben
a koronavírus.

 

utazasson helps his mother to use tablet. older people using technologÚjdonság,
hogy mától korlátozások nélkül utazhatunk:

  • Ausztriába,
  • Szlovákiába,
  • Csehországba
  • és onnan hazafelé is.

Ez azt jelenti,
hogy az utazás után nem kell karanténba vonulni
és negatív koronavírus tesztet sem kell bemutatni.
HONG KONG CORONAVIRUS MASSSzerbiából és Szlovéniából hazatérve
sem kell karanténba vonulnunk.

 

Június közepétől
a katolikus misék rendje is visszaáll.
A miséket még március közepén szüntették meg
a járvány miatt.
mise_2A katolikus híveknek
újra kötelező lesz misére járniuk.
Az idősek és betegek felmentést kapnak
a misére járás alól.

 

A világon továbbra is van
nagyon sok országban van
súlyos koronavírus járvány.
Outbreak-coronavirus-world-largeAz egész világon,
már több mint 6 millió ember  fertőződött meg
és 390 ezer ember halt meg
a koronavírus miatt.

 

A legtöbb új fertőzött
az Amerikai Egyesült Államokban van.
betegNagyon sokan betegek
Brazíliában és Oroszországban is.
Európa sok országában már vége van
a járvány első hullámának
és az országok fokozatosan nyitják meg magukat.

 

Ne feledd,
tavolsag_2hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.
Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss gyakran és alaposan kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.