Könnyen érthető cikk a koronavírusról 56 – 2020. június 10.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 56 – 2020. június 10.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
4027 koronavírusos emberről tudunk.
Már 551 ember halt bele a koronavírusba
és már 2355 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0610

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


eu_ujraindulFriss hírek

Tegnap döntött a kormány arról,
hogy újrainduljon-e
az egészségügyi ellátás.

Ez azt jelenti,
hogy a kórházak,
egészségügyi intézmények
operativugyanúgy működjenek-e,
mint a koronavírus járvány előtt.
Ezt a mai sajtótájékoztatón tudjuk meg.

 

Jó hír,
hogy van olyan megye,
ahol már nincs aktív koronavírus fertőzött.

terkep_mosolyIlyen megye:

  • Baranya megye
  • Bács-Kiskun megye
  • Tolna megye.

 

Péntektől
újra megnyílik
hatara magyar-horvát határ.
Ez azt jelenti,
hogy a magyarok mehetnek
Horvátországba.
A horvátok is jöhetnek Magyarországra.
Utána nem kell
két hét otthoni karanténba menniük.

 

szijjartoSzijjártó Péter
Magyarország külügyminisztere elmondta:
korábban már megnyitottak sok határátkelőhelyet.
Például:

  • Ausztria,
  • Szlovákia,
  • Csehország,
  • Szlovénia
  • és Szerbia felé.

 

jo_hirEgyik határ megnyitása után sem lett
súlyosabb a járvány.
Ez jó hír.
Azt jelenti,
hogy valóban a koronavírus járvány
első hullámának végén vagyunk.

 

tavolsag_maszkNe feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.