Könnyen érthető cikk a koronavírusról 56 – 2020. június 10.

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.
Jelenleg Magyarországon
4027 koronavírusos emberről tudunk.
Már 551 ember halt bele a koronavírusba
és már 2355 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
Tegnap döntött a kormány arról,
hogy újrainduljon-e
az egészségügyi ellátás.
Ez azt jelenti,
hogy a kórházak,
egészségügyi intézmények
ugyanúgy működjenek-e,
mint a koronavírus járvány előtt.
Ezt a mai sajtótájékoztatón tudjuk meg.
Jó hír,
hogy van olyan megye,
ahol már nincs aktív koronavírus fertőzött.
Ilyen megye:
- Baranya megye
- Bács-Kiskun megye
- Tolna megye.
Péntektől
újra megnyílik
a magyar-horvát határ.
Ez azt jelenti,
hogy a magyarok mehetnek
Horvátországba.
A horvátok is jöhetnek Magyarországra.
Utána nem kell
két hét otthoni karanténba menniük.
Szijjártó Péter
Magyarország külügyminisztere elmondta:
korábban már megnyitottak sok határátkelőhelyet.
Például:
- Ausztria,
- Szlovákia,
- Csehország,
- Szlovénia
- és Szerbia felé.
Egyik határ megnyitása után sem lett
súlyosabb a járvány.
Ez jó hír.
Azt jelenti,
hogy valóban a koronavírus járvány
első hullámának végén vagyunk.
Ne feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.
Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?
Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.