Könnyen érthető cikk a koronavírusról 57 – 2020. június 11.

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.
Jelenleg Magyarországon
4039 koronavírusos emberről tudunk.
Már 553 ember halt bele a koronavírusba
és már 2391 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
Az elmúlt két hétvégén
sokan úgy döntöttek,
hogy elmennek
nyaralni,
kikapcsolódni.
Eddig ezt csak itthon
lehetett megtenni,
de hétvégén több határátkelőhely is megnyílik.

Sokan mentek például
a Balatonra.
Ilyenkor már sokan szoktak
pihenni a Balaton környékén.
Most,
a koronavírus járvány miatt
alig voltak nyaraló emberek.
Sokan mondják,
hogy az idei év
nagyon nehéz lesz
azoknak,
akik vendéglátással foglalkoznak.

Az éttermeknek,
szállodáknak,
szállásadóknak.
Nagyon sok ember van,
aki a turizmusból él.
A nyaraló emberek igényeit szolgálja ki.
A legtöbb nyaraló Magyarországra
külföldről érkezett eddig.
Idén sajnos nagyon kevesen
jönnek majd el nyaralni.
Ez azért lehet,
mert:
a koronavírus járvány miatt sokan
elvesztették a munkájukat,
vagy kevesebb pénzt kerestek.
Így nem lesz lehetőségük idén
nyaralásra költeni.
- a koronavírus járvány miatt
sokan félnek még
elmenni valahova hosszabb időre.
Inkább nem kockáztatnak,
és otthon maradnak.
Ne feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?
Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.