Könnyen érthető cikk a koronavírusról 57 – 2020. június 11.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 57 – 2020. június 11.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
4039 koronavírusos emberről tudunk.
Már 553 ember halt bele a koronavírusba
és már 2391 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0611

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


sok_utazo_1Friss hírek

Az elmúlt két hétvégén
sokan úgy döntöttek,
hogy elmennek
nyaralni,
kikapcsolódni.
Eddig ezt csak itthon
lehetett megtenni,
de hétvégén több határátkelőhely is megnyílik.

balaton_hu

 

Sokan mentek például
a Balatonra.
Ilyenkor már sokan szoktak
pihenni a Balaton környékén.

 

Most,
maradj_otthona koronavírus járvány miatt
alig voltak nyaraló emberek.
Sokan mondják,
hogy az idei év
nagyon nehéz lesz
azoknak,
akik vendéglátással foglalkoznak.

 

etterem

Az éttermeknek,
szállodáknak,
szállásadóknak.

 

Nagyon sok ember van,
aki a turizmusból él.
A nyaraló emberek igényeit szolgálja ki.
hotelA legtöbb nyaraló Magyarországra
külföldről érkezett eddig.
Idén sajnos nagyon kevesen
jönnek majd el nyaralni.

 

Ez azért lehet,
mert:

  • nincs_penza koronavírus járvány miatt sokan
    elvesztették a munkájukat,
    vagy kevesebb pénzt kerestek.
    Így nem lesz lehetőségük idén
    nyaralásra költeni.
  • a koronavírus járvány miatt
    sokan félnek még
    elmenni valahova hosszabb időre.
    otthon_maradInkább nem kockáztatnak,
    és otthon maradnak.

 

Ne feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.

 

tavolsag_maszk

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.



write my essay