
Könnyen érthető cikk a koronavírusról 58 – 2020. június 12.
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.
Jelenleg Magyarországon
4053 koronavírusos emberről tudunk.
Már 555 ember halt bele a koronavírusba
és már 2447 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
Magyarországon
fokozatosan újraindul
az élet.
Ez azt jelenti,
hogy lassan
majdnem minden
szolgáltatás elérhető lesz,
ami a koronavírus járvány előtt is.
Ilyen például a tömegközlekedés.
A budapesti járatokon maradnak
a szigorú szabályok.
A vidékre közlekedő
sárga színű Volánbuszokon
azonban már
nem olyan szigorúak a szabályok.
Eddig ezek a buszok
úgy közlekedtek,
hogy nem szállhatott fel sok ember.
A szokásos mennyiségű embernek
kevesebb,
mint a fele szállhatott fel.
Ezt a szabályt
most eltörölték.
Felszállhat annyi ember,
amennyit a busz elbír.
Az embereket arra kérik,
hogy hordjanak maszkot.
Igyekezzenek tartani
a másfél méteres távolságot.
Müller Cecília
az országos tisztifőorvos
megerősítette,
hogy folyamatosan
csökken
az aktív fertőzöttek száma.
Ez jó hír.
Ez is azt bizonyítja,
hogy a koronavírus járvány
első hullámának
hamarosan vége lesz.
Ne feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.
Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?
Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.