Könnyen érthető cikk a koronavírusról 58 – 2020. június 12.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 58 – 2020. június 12.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
4053 koronavírusos emberről tudunk.
Már 555 ember halt bele a koronavírusba
és már 2447 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0612

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


Illustration of human hobbies and activitiesFriss hírek

Magyarországon
fokozatosan újraindul
az élet.
Ez azt jelenti,
hogy lassan
majdnem minden
szolgáltatás elérhető lesz,
ami a koronavírus járvány előtt is.

 

kozlekedes_2Ilyen például a tömegközlekedés.
A budapesti járatokon maradnak
a szigorú szabályok.
A vidékre közlekedő
sárga színű Volánbuszokon
azonban már
nem olyan szigorúak a szabályok.

 

közlekedesEddig ezek a buszok
úgy közlekedtek,
hogy nem szállhatott fel sok ember.
A szokásos mennyiségű embernek
kevesebb,
mint a fele szállhatott fel.

 

kozlekedes_nincs_hely_kihagyasEzt a szabályt
most eltörölték.
Felszállhat annyi ember,
amennyit a busz elbír.
Az embereket arra kérik,
hogy hordjanak maszkot.
Igyekezzenek tartani
a másfél méteres távolságot.

 

mullerMüller Cecília
az országos tisztifőorvos
megerősítette,
hogy folyamatosan
csökken
az aktív fertőzöttek száma.

Ez jó hír.
Ez is azt bizonyítja,
jo_hirhogy a koronavírus járvány
első hullámának
hamarosan vége lesz.

 

Ne feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.

biztonsag

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.