Könnyen érthető cikk a koronavírusról 60 – 2020. június 16.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 60 – 2020. június 16.

Töltsd le, olvasd el!

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
4077 koronavírusos emberről tudunk.
Már 565 ember halt bele a koronavírusba
és már 2516 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0616

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


szavazasFriss hírek

Magyarország kormánya
valószínűleg megszavazza,
hogy véget érjen
a koronavírus járvány miatti
veszélyhelyzet.

 

keszultsegA veszélyhelyzet eltörlése után is
megmarad a járványügyi készültség.
Ez azért fontos,
mert lehet,
hogy lesz második hulláma
a koronavírus járványnak.

 

bevetesiEzért létrehozták
a járványügyi bevetési egységet.
Az ő feladatuk lesz
azonnal és hatékonyan cselekedni,
ha újra sok beteg lenne.

 

Amikor vége lesz a veszélyhelyzetnek,
még több szabályon enyhítenek majd.
kormany_dontidosavIlyen például a vásárlással kapcsolatos szabály.
Most az a szabály,
hogy reggel kilenc és dél közt
csak 65 évnél idősebb emberek
mehetnek bevásárolni.
A kormány holnap dönt arról,
hogy ezt a szabályt
eltöröljék-e.

 

maszkfelkialtoNe feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.



write my essay