Könnyen érthető cikk a koronavírusról 62 – 2020. június 18.

Kedves Olvasóink!
Az elmúlt időszakban
minden hétköznap
könnyen érthető cikkeket
készítettünk számotokra
a koronavírussal kapcsolatban.
Úgy gondoljuk,
hogy fontos,
hogy mindenki egyenlően hozzáférjen
az információkhoz,
emiatt választottuk ezt a formát
ebben a mindenki számára nagyon nehéz
néhány hónapban.
Magyarország kormánya
hónapokkal ezelőtt
veszélyhelyzetet hirdetett ki.
Erre a koronavírus járvány miatt volt szükség.
A veszélyhelyzet tegnap éjfélkor megszűnt.
Kedden szavazták meg
a parlamenti képviselők.
Tegnap délután
Áder János
Magyarország köztársasági elnöke is
aláírta az erről szóló törvényt.
Ez azt jelenti,
hogy megszűnik a kormány rendkívüli felhatalmazása.
A kormány eddig azonnal
hozhatott döntéseket,
törvényeket.
Nem kellett megszavazni a képviselőknek.
A veszélyhelyzet megszűnésével
újra szavazniuk kell a képviselőknek
az új törvényekről.
Nem lesz minden nap
sajtótájékoztató sem.
Az operatív törzs nem szűnik meg,
de nem fognak minden nap
bejelentéseket tenni.
Figyelik a koronavírusos fertőzöttek számát.
Lehet,
hogy később megint sok lesz a fertőzött.
Erre is fel kell készülniük.
Az életünk már majdnem visszatért
a rendes kerékvágásba.
Jelenleg Magyarországon
egészségügyi válsághelyzet van.
Ez azt jelenti,
hogy néhány szabályt még be kell tartanunk,
de sok szabályon már enyhítettek.
Ilyen szabály például,
hogy már bármikor
lehet menni vásárolni.
Úgy,
mint a koronavírus járvány előtt.

A koronavírus járvány első hullámának vége.
Szerencsére már nincs annyi új fertőzött.
Nincsenek új hírek
a koronavírus járvánnyal kapcsolatban.
Így mi sem fogunk minden nap cikket írni.


Az elmúlt 14 héten,
összesen 62 darab cikket írtunk
a koronavírussal kapcsolatban.
A cikkeket folyamatosan kiraktuk
Facebook oldalunkra
és az ÉFOÉSZ honlapjára is.
Cikkeinket nagyon sokan olvasták online.
A három hónap alatt
a Facebook oldalunkon
naponta átlagosan
2500
olvasónk volt.
Az ÉFOÉSZ honlapján pedig
naponta átlagosan 70
olvasónk volt.
A koronavírusról szóló
könnyen érthető tájékoztatónkat
pedig majdnem 7000-ren olvasták.
Az Index.hu internetes hírportálon
heti három összefoglalót jelentettünk meg.
A cikkeket minden nap,
elküldtük több mint 100
bentlakásos intézmény felé.
Így az ottlakók,
is értesülhettek
a legfontosabb hírekről.
Ez azért is fontos,
mert a bentlakásos intézetek lakói
március óta
nem járhattak ki az intézetekből
és látogatási tilalom is volt.
Az intézményi lakóktól
és az internetes olvasóktól
is nagyon jó visszajelzéseket kaptunk
a cikkekkel kapcsolatban.
Hasznosnak és érdekesnek tartották a cikkeket.
Emellett írtunk:
- Húsvéti,
- Anyák napi,

Május 1-jei- és Pünkösdi különkiadásokat is.
Most búcsúzik
a könnyen érthető kommunikációs csapat is.
De a munkát nem fejezzük be.
Már gondolkodunk,
hogyan tudnánk folytatni
a híradásokat.
Hamarosan jelentkezünk!
Ezt a hír itt tudod letölteni >>>
Addig is kövessétek
a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/
és a honlapunkat:
http://efoesz.hu/
ÉFOÉSZ Központ
Könnyen érthető kommunikációs csapat