Könnyen érthető cikk a koronavírusról 62 – 2020. június 18.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 62 – 2020. június 18.

coronaviruskönnyen_logo_vector.cdrKedves Olvasóink!

Az elmúlt időszakban
minden hétköznap
könnyen érthető cikkeket
készítettünk számotokra
a koronavírussal kapcsolatban.

 

egyenloÚgy gondoljuk,
hogy fontos,
hogy mindenki egyenlően hozzáférjen
az információkhoz,
emiatt választottuk ezt a formát
ebben a mindenki számára nagyon nehéz
néhány hónapban.

 

kormanyMagyarország kormánya
hónapokkal ezelőtt
veszélyhelyzetet hirdetett ki.
Erre a koronavírus járvány miatt volt szükség.
A veszélyhelyzet tegnap éjfélkor megszűnt.
Kedden szavazták meg
a parlamenti képviselők.

 

aderTegnap délután
Áder János
Magyarország köztársasági elnöke is
aláírta az erről szóló törvényt.

 

Ez azt jelenti,
hogy megszűnik a kormány rendkívüli felhatalmazása.
szavazasA kormány eddig azonnal
hozhatott döntéseket,
törvényeket.
Nem kellett megszavazni a képviselőknek.
A veszélyhelyzet megszűnésével
újra szavazniuk kell a képviselőknek
az új törvényekről.

 

operativ_torzsNem lesz minden nap
sajtótájékoztató sem.
Az operatív törzs nem szűnik meg,
de nem fognak minden nap
bejelentéseket tenni.

 

Figyelik a koronavírusos fertőzöttek számát.
Lehet,
adatok_figyelesehogy később megint sok lesz a fertőzött.
Erre is fel kell készülniük.

 

Az életünk már majdnem visszatért
a rendes kerékvágásba.
Jelenleg Magyarországon
egészségügyi válsághelyzet van.

mindenki_vasarolEz azt jelenti,
hogy néhány szabályt még be kell tartanunk,
de sok szabályon már enyhítettek.
Ilyen szabály például,
hogy már bármikor
lehet menni vásárolni.
Úgy,
mint a koronavírus járvány előtt.

elso_hullam_vege

 

A koronavírus járvány első hullámának vége.
Szerencsére már nincs annyi új fertőzött.
Nincsenek új hírek
a koronavírus járvánnyal kapcsolatban.
Így mi sem fogunk minden nap cikket írni.

 

facebook_2EFOESZlogo_2cikket_irniAz elmúlt 14 héten,
összesen 62 darab cikket írtunk
a koronavírussal kapcsolatban.

 

A cikkeket folyamatosan kiraktuk
Facebook oldalunkra
és az ÉFOÉSZ honlapjára is.
Cikkeinket nagyon sokan olvasták online.

olvasniA három hónap alatt
a Facebook oldalunkon
naponta átlagosan
2500
olvasónk volt.
Az ÉFOÉSZ honlapján pedig
naponta átlagosan 70
olvasónk volt.

index-logo-keretesA koronavírusról szóló
könnyen érthető tájékoztatónkat
pedig majdnem 7000-ren olvasták.

 

Az Index.hu internetes hírportálon
heti három összefoglalót jelentettünk meg.

 

intezetA cikkeket minden nap,
elküldtük több mint 100
bentlakásos intézmény felé.
Így az ottlakók,
is értesülhettek
a legfontosabb hírekről.

 

karanténEz azért is fontos,
mert a bentlakásos intézetek lakói
március óta
nem járhattak ki az intézetekből
és látogatási tilalom is volt.

 

Az intézményi lakóktól
és az internetes olvasóktól
pozitivis nagyon jó visszajelzéseket kaptunk
a cikkekkel kapcsolatban.
Hasznosnak és érdekesnek tartották a cikkeket.

 

Emellett írtunk:

  • Húsvéti,
  • Anyák napi,
  • anyaknapieasterMájus 1-jei
  • és Pünkösdi különkiadásokat is.

 

Most búcsúzik
a könnyen érthető kommunikációs csapat is.
De a munkát nem fejezzük be.
Már gondolkodunk,
bucsu_finalhogyan tudnánk folytatni
a híradásokat.
Hamarosan jelentkezünk!

Ezt a hír itt tudod letölteni >>>

Addig is kövessétek
a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/
EFOESZlogo_2
és a honlapunkat:
http://efoesz.hu/

ÉFOÉSZ Központ
Könnyen érthető kommunikációs csapat